مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان
الکترونیکی شدن امور مالیاتی باعث تسهیل و تسریع در امور مردم و حرکت به سمت ارتقای حقوق شهروندی است
چاپ مطلب

جواد انوری مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان از اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات مالیاتی برای تسهیل و رفاه حال مودیان مالیاتی خبر داد و عنوان کرد ، با الکترونیکی شدن ابلاغ اوراق مالیاتی، مودیان مالیاتی می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی سازمان به نشانی www.intamedia.ir علاوه‌ بر ارسال اظهارنامه خود، در صورت داشتن اعتراض نسبت به اوراق، اعتراض خود را نیز به‌ صورت الکترونیکی ثبت نمایند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان ، مدیر کل امور مالیاتی استان هدف از اجرای این طرح را توسعه دولت الکترونیک و مکانیزاسیون فرآیندهای مالیاتی به‌ویژه بنا به ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا بر شمرد و عنوان کرد ، الکترونیکی شدن امور مالیاتی باعث تسهیل و تسریع در امور مردم و حرکت به سمت ارتقای حقوق شهروندی است ، ابلاغ الکترونیکی کلیه ویژگیهای قانونی ابلاغ فیزیکی را در بر دارد و چنانچه مودی ظرف دو هفته از تاریخ بارگذاری اوراق، نسبت به مشاهده اوراق الکترونیکی اقدام کند، تاریخ مشاهده به عنوان تاریخ واقعی ابلاغ اوراق مالیاتی ثبت خواهد شد و این تاریخ مبنای محاسبه مواعد قانونی مرتبط با انجام تکالیف قانونی قرار خواهد گرفت.
مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد ، از این پس مودیان مالیاتی می توانند برگ تشخیص مالیات و تمامی اوراق قطعی مالیات خود را با مراجعه به حساب کاربری در سامانه امورمالیاتی و فعال نمودن ابلاغ الکترونیک مشاهده نمایند.
انوری با اشاره به مزیتهای ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی عنوان کرد ، پس از فعال شدن این خدمات تمامی اوراق مالیاتی به‌صورت خودکار در حساب کاربری هر مودی بار‌گذاری شده و پیامک آن به شماره همراه ثبت شده در سامانه جهت مشاهده و دسترسی به این اوراق ارسال خواهد شد. مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان در1- مراجعه به درگاه ملی مالیات به نشانی www.intamedia.ir و بخش درخواست ابلاغ الکترونیک ?- ورود به حساب کاربری مودی مالیاتی با استفاده از رمز عبور شخصی، 2- انتخاب گزینه ابلاغ الکترونیک از نوار سمت راست صفحه، 3- کلیک روی گزینه «درخواست فعال‌سازی ابلاغ الکترونیک» از ستون سمت چپ جدول اطلاعات مودی مالیاتی 4- انتخاب کادرهای درخواست ارسال پیامک و تایید صحت اطلاعات5- کلیک روی گزینه تایید اطلاعات و درخواست می باشد .
مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان در پایان با اشاره به الکترونیکی شده بیش از 30 مورد از خدمات مالیاتی ، بر لزوم هر سریعتر ابلاغ اوراق مالیاتی به منظور بهره مندی از تسهیلات فرآیند مذکور تاکید کرد .

تاریخ خبر: 1400/03/23
کلمات کلیدی: ابلاغ الکترونیک 

پرتالهای سازمان امور مالیاتی کشور

اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی
اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی
اداره کل امور مالیاتی اردبیل
اداره کل امور مالیاتی اصفهان
اداره کل امور مالیاتی البرز
اداره کل امور مالیاتی ایلام
اداره کل امور مالیاتی بوشهر
اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری
اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی
اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی
اداره کل امور مالیاتی خراسان شمالی
اداره کل امور مالیاتی خوزستان
اداره کل امور مالیاتی زنجان
اداره کل امور مالیاتی سمنان
اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان
اداره کل امور مالیاتی فارس
اداره کل امور مالیاتی قزوین
اداره کل امور مالیاتی قم
اداره کل امور مالیاتی گلستان
اداره کل امور مالیاتی گیلان
اداره کل امور مالیاتی لرستان
اداره کل امور مالیاتی مازندران
اداره کل امور مالیاتی مرکزی
اداره کل امور مالیاتی هرمزگان
اداره کل امور مالیاتی همدان
اداره کل امور مالیاتی کردستان
اداره کل امور مالیاتی کرمان
اداره کل امور مالیاتی کرمانشاه
اداره کل امور مالیاتی کهکیلویه و بویر احمد
اداره کل امور مالیاتی یزد
امور مالیاتی شهر و استان تهران
ایثارگران
بسیج سازمان امور مالیاتی کشور
حراست
حوزه مالیاتی ارث- شمال تهران
خدمات مودیان
دادستانی انتظامی
دفتر آموزش
دفتر پژوهش
دفتر حقوقی
دفتر هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی
روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور
مرکز فناوری اطلاعات
مزایده ها و مناقصه ها
لیست اول پایین صفحات

سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی
بیانیه حریم خصوصی
شناسنامه خدمات سازمان امور مالیاتی کشور
سامانه مالیات بر ارزش افزوده
دفتر آموزش
دفتر خدمات مودیان
لیست دوم پایین صفحات

دفتر حقوقی
هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی